söndag 29 mars 2009

En skön söndag



Som vanligt har det hunnit hända en massa sedan sisst jag skrev, men efter en mysig söndag med calle innehållande museeum, fika och fridfulla kyrkor var det äntligen dags för mig att bli lite nykär i min mac igen. Hittade massa roliga funktioner, bla programmet imovie som jag kunde redigera en liten film med på Tores besök i veckan.


Hade en stor presentation i fredags vilket gör att en av 4 stora skolbitar är avklarade för tillfället. Detta firades självklart med stor fest hemma hos mig, som vad jag vet slutade med att jag hade förbannat roligt(läs full) och somnade av all utmattning (deckade vid 12).

1 kommentar:

  1. Hihi! Ja det var trevligt! Men jag tror faktiskt att vi gick hem typ kvart över ett, när den skojiga granntanten avslutade 90-talsdansen. Och dà var du fortfarande vaken! :-) /Julia

    SvaraRadera