söndag 20 september 2009

kontaktuppgifter

Har för första gången på evigheter fått vara helt för sig själv (med husdjuren) och njutit varje sekund. Fick dessutom mysa lite med mamma, pappa och johanna över skype en stund :) Även om jag är långt borta så känns det inte så farligt när man får höra mammas röst, den låter liksom lika varm o kärleksfull hur många mil det än är emellan oss :D. Om någon av er skulle bli småsugna på att höra av er lämnar jag här mina officiella kontaktuppgifter:

tel:
+262 692 25 47 26

adress:
Kathleen Kwapisz
55 chemin des maraichers
la bretagne
974 90 Ste Clotilde
la Réunion, Francevissa husdjur är söta, andra inte...

1 kommentar:

  1. Har ju helt missat att kommentera! Jag tycker definitivt du bör gå och titta på vulkaner, vad som än krävs för det. Hur många chanser får man att titta på en vulkan med någon som berättar om den utan att betala stora mängder pengar liksom?

    Och om det inte redan är försent tycker jag definitivt att du ska fortsätta på alla kurserna. Det går ju alltid att hoppa av. =)

    Och du, tänk som din fransman. Ska man krisa ska man tamejfan göra det på en paradisö!

    Kram, och sköt om dig!

    - Anders

    SvaraRadera