lördag 21 november 2009

tänka först, göra sen

Fantastisk trötthet infinner sig efter en lååång dag i canoyningens tecken. Idag var dock sista gången, och förutom att jag allvarligt trodde jag skulle dö av att kyla i det kalla vattnet och att jag fortfarande inte känner mina fingrar, så va det utan tvekan den en av höjdpunkterna här! Tyvärr i stort sett inga bilder (då canoyning innebär mkt vatten, och ramlande) och jag kan definitvt inte göra rätt åt landskapet (närheten av trou de fer) i ord, men det va helt enkelt, helt stört vackert. och jag får faktiskt erkänna att jag dessutom var rätt rädd den här gången. 40meters rappel med repbyte på hala mossväggar bokstavligt talat i ett vattenfall, när man inte riktigt litar på sina händer, gjorde mig riktigt orolig. Det va dessvärre sista gången idag, vilket även innebar en lite utvärdering och ett betyg. Fick 13 (av 20) med motivationen att jag, även om jag kanske kan och förstår, stressar för mkt och inte hinner tänka till, o därmed gör många små misstag. Påminde mig väldigt mycket om kommentarena på min uppkörning, så kanske borde lyssna den här gången?

BRA DAG helt enkelt! SJUKT bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar