onsdag 26 augusti 2009

I'll get by with a little help from my friends!

Det här med vänliga människor är ju bara helt ofattbart magiskt. De senaste dagarna har jag liksom istort sätt livnärt mig på andra människors förmåga att vara totalt oegoistiska och bara göra saker för andras skull av ren snällhet. Magiskt.

Äntligen är flytt från linköping fixad, tack vare johan som kom o styrde upp allt i sista stund. Fick dessutom reda på att jag klarat en tenta igår! Denna tenta klarades av mirakulöst genom bla att jag dagen innan tentan springer på en skönt gäng (Milap and crew) som bara lär mig allt dom kan! Det är NICE!

om 4 timmar bär det av på en 27-timmars resa genom halva världen med 4 stop. Nu återstår "bara" att tvätta, packa klart och gå till tandläkaren också. Tack och lov har jag hela famlijen här i Malmö som gör allt för att hjälpa till, även om det innebär mer kaos än annat tyvärr...;)
Väl på plats har en fantastisk vänlig själ, tysk tjej vid namn Mirja, erbjudit sig att komma o hämta mig på flygplatsen (!?) och dessutom låta mig sova hos henne de första nätterna (!?!?!!).

OMG säger jag bara. Fattar inte hur resefebern bara kan öka för varje gång det bär av på ngt äventyr! Känns dessutom som att jag fyllt min kvot med vänliga människor för år o dar nu, så jag är lite rädd för att karma eller nåt ska komma o bita mig där borta. Lovar att bjuda tillbaks om ni kommer på besök där nere! :)

Kramar och va snäll mot ngn idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar