torsdag 4 juni 2009

Mathieu, le meilleur colloc de la monde!



Har precis insett att min fantastiska sambo mathieu faktiskt förljer min blogg trots att han inte förstår ett ord av den. Måste nog erkänna att han är typ den finaste killen på denna jord. Helt stört vad jag kommer sakna dom jag bor men, önskar verkligen att jag kunde få chansen att umgås med dom mer, och framförallt lära känna dom mer när jag väl börjar förstå språket...Il faut que je revienne helt enkelt...

Så en liten hyllning till dessa fina människor som tagit hand om mig som sitt egna lilla barn. *Älska*

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag är en tjej på 23 jordsnurr som tycker att din blogg är väldigt bra nu när du uppdaterat den så ofta i några dagar. Men jag tycker att det är dålit att du ska börja röka. Det är äckligt och kanske lite dumt eftersom det var 10 år sen du var fjortis nu.

    Pözz å kjam
    Jullan

    PS. gå in på min coola mode blogg och komentera!!!!!!! www.environme.com

    SvaraRadera