måndag 15 juni 2009

Mina damer och herrar!

Då var det äntligen klart. Kathleen, tjejen med den oändliga turen. Som kom in som sista reserv på I med det lägsta snittet på många år. Som klarat pinsamt många tentor med exakt poänggräns. Har även nu lyckats rulla in på en riktig räkmacka! Min hittills största dröm (förutom att bli mamma) verkar ja kommit i uppfyllelse! Trots 6 sökande, en plats, så lyckades jag på något vänster norpa åt mig en plats på "wait for it...!" LA RÉUNION! Reunion island, ile de la réunion, island of reunion. Fantastisk är denna nyhet. Idag kom mailet med bekräftelse både från Linköping och Själva ön att jag är välkommen! Där har vi helt enkelt beviset mina damer och herrar - drömmar går i uppfyllelse!


Nu väntar som mina franska vänner uttrycker det en sex månaders semester, för tydligen är skolan där på rätt låg nivå. Hihi. Ja ni som känner mig vet ju att jag inte direkt har ngt emot semester. Inte på denna paradis ö iallafall. Så se till att boka flyg nu så att ni kan komma på besök! jalla jalla!

2 kommentarer:

  1. Saaa himla kul! Jag är inte ett dugg anvundsjuk... Det ser ju till och med ut att finnas höga berg där ocksà! Helt underbart perfekt!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Så roligt:) Åker du med Lotta och Karin?

    SvaraRadera